מנכ"ל מכבי רן סער נפגש עם הפורום החרדי לדיון על צרכי המגזר

    עפר גדנקן No Comments on מנכ"ל מכבי רן סער נפגש עם הפורום החרדי לדיון על צרכי המגזר

    חברי הפורום החרדי במטה מכבי נפגשו עם מנכ"ל מכבי, רן סער, לדיון נרחב נוכח הפעילות המבורכת שהוביל במגזר החרדי ▪ מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי, ר' משה שלזינגר: "הרוח החיובית והחמלה שאתה מוביל הינה נר לרגלנו" ▪ מנכ"ל מכבי מר רן סער: "עבודתכם היא עבודת קודש ושליחות מקצועית מסורה ביותר. אני גאה לראות את השדרה הניהולית החרדית שבאה מהשטח"

    23:57
    14.05.24
    אבי יעקב No Comments on חיסול ממוקד: פעילי חיזבאללה חוסלו בלב העיר צור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברי הפורום החרדי במטה מכבי שירותי בריאות נפגשו בימים האחרונים עם מנכ"ל מכבי, רן סער, לדיון נרחב על צרכי המגזר החרדי במכבי, בייחוד לנוכח תנופת הצמיחה המשמעותית הניכרת בשנים האחרונות במכבי בכלל ושל המגזר החרדי במכבי בפרט.

    במפגש, שהתקיים בלשכתו של מנכ"ל מכבי בתל אביב, השתתפו חברי הפורום החרדי של מכבי בו חברים מנהל השיווק למגזר הרב משה שלזינגר, מנהל מרחב בני ברק הרב ברוך שטרן וסגניתו הגב' פייגי מרנשטיין, מנהל מגזרים במחוז הדרום הרב אריה קליין, מנהל מרחב 'מבואות ירושלים' הרב זאב רייכמן, חבר מועצת עיריית פתח תקווה ומתאם קשרי הקהילה בעיר הרב שמעון ברגמן, מנהלת הפרויקטים למגזר החרדי הגב' מיכל צרפי ומזכירת המחלקה החרדית במטה מכבי הגב' תמר גוטהולד.

    את המפגש פתח מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי, ר' משה שלזינגר שציין בפני המנכ"ל את חשיבות פעילות הפורום של השדרה הניהולית החרדית במכבי שהוקמה לפני כשנה בברכתו ובתמיכת הנהלת מטה מכבי ומערך השיווק. הוא הודה למנכ"ל על פועלו הרב לאורך השנים, ועשייתו הברוכה למען חברי מכבי בכלל ועל אוזנו הקשוב לצרכי המגזר החרדי בפרט, כשהוא מובילה שורה של נושאים להלימה תרבותית בהתאמת השירותים הרפואיים המתקדמים ביותר לחברי מכבי החרדיים. "אנו בטוחים שהרוח החיובית והחמלה שהובלת ימשיכו להנחות אותנו בעתיד", הוסיף שלזינגר.

    חברי הפורום הודו למנכ"ל על הירתמותו הרבה לימינם באופן שוטף, כשהוא מוביל חשיבה מתמדת לעיבוי השירותים הרפואיים ולפתיחת עשרות מרכזים רפואיים נוספים, תוך ייזום פרויקטים מתקדמים נוספים לרווחת חברי מכבי – בהם בניית בית החולים אסותא אשדוד, אסותא ירושלים ועוד עשרות בתי רפואיים מותאמים לטובת חברי מכבי, סניפי 'מכבי פארם' ומרפאות 'מכבי דנט'.

    עוד ציינו חברי הפורום החרדי במטה מכבי את ההובלה של המנכ"ל, במסירות, בנחישות ובחמלה רבה בכל הקשור לפעילות מכבי בתקופת הקורונה בכלל ובריכוזים החרדיים בפרט, כאשר המנכ"ל סייע ועודד רבות בהובלת מערך הבדיקות ומלוניות הקורונה בתחילת תקופת התפרצות הנגיף בישראל וכן בכל הקשור למבצע החיסונים הגדול שהוביל בסייעתא דשמיא למיגור נגיף הקורונה בישראל. כן שיבחו את ההשקעה הרבה של מכבי בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות, שהביאו גם לייעול המענה הרפואי המתקדם בתקופת הקורונה בישראל. "מנכ"ל מכבי מר רן סער הוביל את מכבי שהייתה החלוצה בטיפול בנגיף, והתווה לכולנו מהי שליחות ומסירות אמיתית", הוסיפו.

    מנכ"ל מכבי מר רן סער, הודה בהתרגשות לחברי הפורום החרדי במטה מכבי וציין כי "הציבור החרדי הוא ציבור חכם שיודע להבדיל בן העיקר לטפל, לדרוש ולקבל את שירותי הרפואה הטובים והמקצועיים ביותר לטובת משפחתם ובריאותם. לתפיסתי, המגזר החרדי חייב לקבל שירותי רפואה מקצועיים ומותאמים ככל אדם אחר, וכך הנחיתי את הפעילות".

    עוד ציין המנכ"ל כי מכבי היא קופת החולים המובילה בישראל – ובכלל זה גם בציבור החרדי – זו השנה השביעית ברציפות. הציבור מצביע ברגלים ומצטרף למכבי כדי ליהנות משירותי הבריאות הטובים והמתקדמים ביותר, ונתונים אלו ניכרים היטב גם בשיעור הנאמנות של חברי מכבי שהוא הגבוה ביותר מבין כל קופות החולים.

    "מהפכת הבריאות שמכבי מובילה כבר שנים לא הייתה מתרחשת אלמלי ההחלטה שלנו להוביל ברפואה מקצועית ומתקדמת, להשקיע ולפתח את השירותים ולהיות קופה מובילה בטכנולוגיה המובילה בעולם. כל הפעולות שלנו מונחות מראש במטרה לעמוד במשימה אחת מרכזית: לספק לחבר מכבי את השירות הטוב והמתקדם ביותר", הוסיף.

    באשר לפעילות השדרה הניהולית החרדית ומתאמי קשרי הקהילה של מכבי, ציין מנכ"ל מכבי מר רן סער והוסיף כי "עבודתכם היא עבודת קודש ושליחות מקצועית מסורה ביותר. אתם חברי הפורום, ולצידכם עשרות מתאמי קשרי הקהילה של מכבי – שגם כאן הייתה הקופה הראשונה שהובילה מערך מיוחד כזה – חוד החנית שלנו בציבור החרדי. עבורי לשבת כאן ולראות שורה של מנהלים מקצועיים ובכירים שהחלו את דרכם כמתאמי קשרי קהילה והגיעו ממש מהשטח והתקדמו, היא סגירת מעגל מרגשת עבורי. אני גאה בכם".

    לקראת תום המפגש קיימו המשתתפים דיון נרחב ומעמיק בקשר לנושאים רבים בהם עלה צורך לסייע למען רווחתם ובריאותם של מאות אלפי חברי מכבי הנמנים על המגזר החרדי, כשהמנכ"ל ציין כי מכבי תמשיך לפעול ולסייע לציבור ככל שיידרש גם בהמשך.



    0 תגובות